dijous, de setembre 14, 2006


Barcelona, setembre de 2006


Després de llegir la presentació del nostre Presi, que m’ha posat la pell de gallina, m’he animat i m’he decidit a escriure quatre ratlles.

Sóc la Bàrbara Sagi, vaig néixer a Barcelona el 26 d’octubre de 1970, estic casada amb un sonat per l’esport, l’Àlex, i sóc mare de dos fills molt macos, la Laia i el Pau.

En el meu temps lliure el que més m’agrada és fer esport. Vaig començar a fer mountain bike els caps de setmana a Sant Feliu de Codines fins que vaig tenir el meu primer fill. Llavors vaig decidir canviar d’esport i començar a córrer, ja que per anar en bici es requereix un mínim de dues hores, cosa bastant complicada quan hi ha fills pel mig. Diàriament entreno a la Carretera de les Aigües (Barcelona) i els caps de setmana surto a córrer o vaig en bici per carretera a Sant Feliu de Codines.

Encara no he fet mai una triatló, però en aquesta vida mai s’ha sap!

El meu currículum esportiu no és molt bo, però això és el que he fet fins al dia d’avui:

Any 2003

- Raid Verd Sant Quirze: 1rs classificats Parella Mixta.
- Cursa Festa Major Sant Feliu de Codines: 2a classificada grup edat i 3a de la general.

Any 2004

- Cursa Festa Major Sant Feliu de Codines: 1a classificada grup edat i 3a de la general.
- Cursa El Corte Inglés: 4a classificada grup edat (recorregut Fòrum).

Any 2006

- Mitja Marató de Gavà: 13a classificada amb un temps de 1:41:54.
- Cursa Bombers: 22a classificada amb un temps de 44:17.
- Cursa El Corte Inglés: 9a classificada grup d’edat (recorregut clàssic).
- Cursa Festa Major Sant Feliu de Codines: 2a classificada grup edat i 4a de la general.

Les meves properes fites són les 100 Milles a l’Himalaya i la Marató de Barcelona 2007. El meu únic objectiu és acabar-la i aprofito per demanar-vos a tots vosaltres que vingueu a animar-me. Us espero!

Per acabar, m’agradaria demanar a totes les dones que s’animin i comencin a fer esport, ja que nosaltres també som capaces de fer qualsevol esport i passar-ho bé practicant-lo. Entreu a formar part d’aquest Club i comencem a entrenar totes juntes!

Fins aviat!

Bàrbara