dimecres, de maig 25, 2011

Álex Claraso


Nom, nick i categoria tri
Álex Claraso ( Carbassó )

Des de quan fas esport? Quins esports has practicat?
Vaig començar quan vaig tenir problemes d'esquena , dues hernies i una protuberancia, vaig començar a nadar i una cosa porta a l'altre , em vaig apuntar el campeonat del mon de llarga distancia Home de Ferro , amb una bici prestada fa 8 anys.

Com i quan vas entrar al món del duatló/triatló? I al CTCB?
És el meu club de sempre .

Duatló o triatló?
tri.




De les tres disciplines del triatló, quina t'agrada més? Quina se't dona millor?
m'agraden les tres, cada una és un repte. Tots tres per igual de malament.

Distància preferida?
llarga distancia quan mes millor

Com entrenes? (Dies/hores a la setmana, llocs d'entrenament, sol o en grup…)
Intento entrenar 7 dies a la setmana, però no sempre me'n surto. Unes 15 hores, nedo 4-5 dies, en pedalo 3-4 i corro 3 dies. Amb 2-3 sessions de peses per setmana.
Entreno força sol, a l'Arsenal, el Masnou, carretera de les Aigües, Nacional 2...


A part de l'entrenament, et cuides d'alguna forma adicional? (dieta, hores de son, fisioterapeuta, …)
No segueixo dieta, però sempre he cuidat el que menjo. La base de la meva alimentació és la fruita, verdura i amanida, menys pollastre i mes peix, I XOCOLATA!!!. Dormir es lo millor, quasi 9 hores el dia i si puc mes millor.




Com combines triatló, feina i família? Quins sacrificis has de fer?
Com puc. Quan vaig apretat de temps, miro de fer una sessió al matí, que ha d'acabar a les 8, esmorzar i anar al cole. I al migdia una altra sessió. El principal sacrifici és que moltes vegades entreno quan puc, i a l'estiu, sovint és a l'hora de dinar...

Què t'aporta el triatló a la teva vida?
Vida. Sense l'esport estaria tancat.

Quins altres esports practiques?
A tots els que puc i mes , windsurf , enduro , etc...

Quin és el gran repte esportiu que t'agradaria assolir o cursa somni a participar?
Totes aquelles carreras que no hi he anat fins ara.