dimecres, de maig 25, 2011

Carles Costa


Nom, nick i categoria tri
Carles Costa. Nick: Selrac

Des de quan fas esport? Quins esports has practicat?
Em sembla que sempre he fet esport, pero el primer triatlo va ser al '93. Abans havia fet 7anys de waterpolo, i abans basquet.

Com i quan vas entrar al món del duatló/triatló? I al CTCB?
Al final de la temporada 91-92 vaig deixar el waterpolo per l'exigencia que comportava i per no deixar la natació em van sugerir començar amb els triatlons. Al club hi he arribat despres de tres anys entrenant amb l'Andreu i el Txema, soc nou d'aquest any.

Duatló o triatló?
Triatló.


De les tres disciplines del triatló, quina t'agrada més? Quina se't dona millor?
L'aigua es el que més m'agrada i se'm dona millor.

Distància preferida?
Potser l'Olimpica.

Com entrenes? (Dies/hores a la setmana, llocs d'entrenament, sol o en grup…)
Dilluns piscina, dimarts correr, dimecres piscina dijous correr, divendres i dissabte bici si puc.

A part de l'entrenament, et cuides d'alguna forma adicional? (dieta, hores de son, fisioterapeuta, …)
NO


Com combines triatló, feina i família? Quins sacrificis has de fer?
Sacrifico l'hora de dinar i l'aprofito per entrenar. Al vespre quan la canalla dorm.

Què t'aporta el triatló a la teva vida?
El triatló em permet entrenar sense cansar-me de cap dels esports, i a més es complementa perfectament amb els altres esports que m'agraden.

Quins altres esports practiques?
Escalada, esqui de muntanya, btt. La muntanya en general.

Quin és el gran repte esportiu que t'agradaria assolir o cursa somni a participar?
No en tinc cap a llarg termini, els vaig marcant a cada temporada i aquest any toca la Carros de Foc!