divendres, de maig 20, 2011

Guillermo Tuñí



Nom, nick i categoria tri
Guillermo Tuñí / Nick: Guillermo / Cat: 40 añitos

Des de quan fas esport? Quins esports has practicat?
Desde molt petit. Natació , waterpolo al cnb (best club in the world), trialsin, atletisme, handbol, i ja de grandet bicicleta i curses de fons a peu .

Com i quan vas entrar al món del duatló/triatló? I al CTCB?

La culpa va ser del Jordi Español que em va enganyar i ...fins avui. Gracies Jordi!!.
Sempre al CTCB, encara que he tingut altres ofertes :))


Duatló o triatló?
Tri.


De les tres disciplines del triatló, quina t'agrada més? Quina se't dona millor?

Bicicleta la que mes m'agrada, pero la que s'em dona millor, la natació sense dubtes.


Distància preferida?
Olimpic, pero ultimament distancia "mig ironman" (només he fet un ironman, pero en caurá algun altre).

Com entrenes? (Dies/hores a la setmana, llocs d'entrenament, sol o en grup…)
Entreno com i quan puc. La cursa a peu sol i per Barcelona normalment. La bici és cita obligada els dissabtes a sant Feliu i rodalies .

A part de l'entrenament, et cuides d'alguna forma adicional? (dieta, hores de son, fisioterapeuta, …)
De tant en quan fisoterapeuta quan estic molt fotut .



Com combines triatló, feina i família? Quins sacrificis has de fer?
Els sacrificis son o matinar molt per sortir a correr, o no dinar, o sortir a hores en que millor estaría dormint .

Què t'aporta el triatló a la teva vida?
L'esport en general em fa sentir millor, mes serenat, veure les coses de forma diferent. Molts amics , bones estones i algun viatget amb la familia i amics.

Quins altres esports practiques?
M'agrada sortir en moto a fer carreteres revirades, però això no ho considero esport .

Quin és el gran repte esportiu que t'agradaria assolir o cursa somni a participar?
Repetir un altre Ironman (Niça 2012) i Marathon des Sables (encara que ho veig complicadíssim sobre tot econòmicament