dijous, de juliol 07, 2011

Miquel Buguñà



Nom, nick i categoria tri
Miquel Buguñà (keLermAn).


Des de quan fas esport? Quins esports has practicat?
Em sembla que he fet esport des de que tinc us de raó.. mes concretament des dels 12 anys.
Futbol, Futbol Sala, Basquet, Triatló, Trekking, Cursa a peu, Natació (Màsters), Ciclisme (BTT i Crtra).


Com i quan vas entrar al món del duatló/triatló? I al CTCB?
Tota la culpa la té en Lluis Álvarez (Termi), que quan vaig deixar el futbol em va animar a córrer el meu primer tri a Puigcerdà, cap allà el 1996, sinó recordo malament. I al CTCB?... bé, en Jordi E. quan vol pot ser una persona molt persuasiva.

Duatló o triatló?
Tri, no es que se'm donguí molt be la natació però soc bastant equilibrat en les tres disciplines. Es a dir, soc igual de dolent nedant que corrent que anant en bici... jejeje!




De les tres disciplines del triatló, quina t'agrada més? Quina se't dona millor?
M’agrada més la bici, i la que millor se’m dona és la cursa a peu.

Distància preferida?
Sprint .

Com entrenes? (Dies/hores a la setmana, llocs d'entrenament, sol o en grup…)
Ara com ara estic parat... Ara no combino res... però mica en mica acabaré resituant les hores d'entreno dins la meva rutina diària. A veure si aconsegueixo resoldre el puzle.



Com combines triatló, feina i família? Quins sacrificis has de fer?
Ara cap, però abans, entre llevar-me a les 6 del mati per sortir a córrer o a nedar, i aprofitava qualsevol hora tonta del dia per fer alguna cosa. M'estic donant conta, llegint-me, que he de recuperar aquella motivació... desprès em fotran fora de casa! :))

Què t'aporta el triatló a la teva vida?
Tenir un estat físic total, competitivitat, equilibri ment/cos.

Quins altres esports practiques?
Cap altre.

Quin és el gran repte esportiu que t'agradaria assolir o cursa somni a participar?
Tornar a córrer algun dia al costat del meu bon amic Josep Maria. M’és igual la cursa... mentre estigui ell allà per picar-me! Això no te preu!

La millor cursa?
Tri Sprint de BCN amb 1h03' no crec que ho torni aconseguir mai. Els entrenaments d'en Santi Pellejero van donar els seus fruits! Un gran entrenador, millor persona! De la que tinc més bon record, el ICAT del 2005 en el que em vaig convertir en Finisher amb els meus pares i amics esperant-me a meta.